Hörni, jag skriver!

Ja. Jag gör det.
Här. I bloggen alltså.
Jag har flyttat. Vet ni det?
Jag vet knappt det. Jag har nog inte riktigt förstått det ännu.
Det är som jag är på semester. Sen slår det mig. Jag bor här nu.
Bor. Hemma.
Inte än.

Jag hoppas det ska kännas så snart. För det är så konstigt det här. Utan er. Utan er alla som man har sett förut. En del av er på daglig basis. En del av er lite mer sällan. När kommer ni? När kommer ni förbi och säger hej?
Saknaden. Den börjar komma nu.
Kanske är det för att det är söndag kväll. Kanske är det för att det gått tio dagar. Kanske är det för att jag måste skapa mig en vardag här nu, och min vardag som den var går inte att återskapa. Kanske är det för att ni fattas mig.
Puss

One thought on “Hörni, jag skriver!

Leave a Reply

