3,2,1 Let’s Go!

Tillbaka efter en långhelg i London.
Som en första liten smakbit. Det smakade bra. Riktigt bra.

Snart är det ju dags på riktigt. Och jag måste packa.
Måste. Packa. Måste packa. Måste…. sitta lite i soffan!

Har du någonsin fått den där känslan av att allt stämmer?
Har du någonsin bara känt att något är till hundra procent rätt?
Så var det när jag var i London nu. Så var det när jag träffade alla kollegor uppe på kontoret.
Så känns det när jag tänker på vad det är jag gett mig in på.

Visst, jag förstår att allt är glamoröst & alldeles, alldeles underbart nu i början. Jag förstår att jag kommer ha ups & downs och tycka mer och mindre bra om staden jag ska flytta till. Men nu, just i detta nu, tänker jag njuta av denna känsla. Jag tänker le och packa mina väskor.. efter det att filmen på TV är slut ;)

Leave a Reply

