Lördag, #nymo & lycka

Hej hej & hallå dagboken! 

Okej, jag kan inte börja med att skriva så.
Eller, jo det kunde jag ju. Men, jag tänker på Bert och blir full i skratt.
Vad gör Bert nu?
Någon som vet?

Nog om det.

Vill bara ge Nyhetsmorgon lördag en hyllning. Hurra!
Jesper Börjesson i rutan är så bra. Om han inte redan har en skälig lön – höj den!
Dessutom är det så roligt att följa #nymo på twitter för att se vad andra tycker :)

Mycket som händer. Mycket i huvudet.
Det här med Byta Hem kanske kan bli något ändå.
hoppas hoppas
Tjejen, vars lägenhet jag var & kikade på i förra veckan, var här igår.
Nu är det
bara till att hålla tummarna för att hon vill ha just min lägenhet.

För övrigt är det här en bra dag.
Känner det i hela min existens.
Ni vet när man bara känner det ända ut i fingertopparna?
Just så är det nu.

 

PUSS

Leave a Reply

