Byta hem – succé?

Okej.
I detta nu är jag på min väg för att kika på en lägenhet jag kanske vill/kan få byta min lägenhet mot.
Detta sker tack vare att en kollega delade med sig länken till byta hem.

Det här lilla experimentet är väldigt roligt.
Vad det hela går ut på är att se om David kan vinna mot Goliath.
Alltså, om jag via mitt egna nätverk kan få bättre utdelning än att betala för tjänster som ska göra detta åt mig.

Återstår att se, mina vänner, men än så länge har bloggen gett mer utdelning än de tjänster jag betalar för.

De första tre timmarna hade jag över 550 visningar på bloggen. Under samma tid hade jag ca 80 visningar på min annons på blocket. På björnsbytare har jag inte tillgång till någon statistik alls.

Nätverkande lönar sig alltså. Och jag kan dessutom, förhoppningsvis, visa på att jag lever som jag lär ;)
Vad jobbar jag med?

Önska mig lycka till!
Nu kör vi!

Leave a Reply

