Tiden går fort, oavsett om man har roligt..

Nu sitter jag i en soffa.
Som sig bör  en dag som denna.

Imorgon kommer mina föräldrar hem. Vilket i sin tur innebär att jag äntligen får flytta hem.
Nästan en månad har alltså gått. Wow!

Jag älskar mina föräldrars lägenhet. Jag älskar deras två balkonger. Jag älskar deras stora, enorma till och med, säng. Jag älskar deras tvättmaskin. Ja, ni förstår nog vad jag menar.. ;)
Men, jag saknar min soffa. Jag saknar min garderob. Jag saknar mitt kök. Jag saknar det mesta med min lägenhet, om jag ska vara ärlig. Trodde inte det när jag först flyttade in här.
Jag trodde att jag, tillslut, skulle ha svårt för att flytta tillbaka. Men nu kan jag inte längta mer till min fina, underbara lägenhet.

En annan sak jag kommer att sakna är att jag har haft sällskap nästan varje dag. Okej, det var kanske lite överdrivet. Inte varje dag. Men ofta.
Och en person som är otroligt sällskapssjuk (dvs jag) – älskar det!

Nu återstår lite fix inför ett 25års firande ikväll :)

Leave a Reply

