Rehab-veckan är över

Hej hej och hallå, dagboken!

Är nu hemma igen efter en vecka, tillsammans med de bästa, på Kreta.
Har inte haft mobilen på, har inte kollat mail, facebook, twitter eller något annat.
Känns lite konstigt nu när man är hemma igen. Ska jag sätta på mobilen nu?

Hur ska jag kunna sammanfatta en vecka?
Det går inte.
Vi har haft det underbart. Men det säger inte så mycket, egentligen.
Vi har klättrat (eller gått) uppför ett berg och gått omkring i en ruin. Vi har skrattat tills det gjort ont i magen. Vi har pratat utan uppehåll, bortsett från när maten kommit in på bordet. Då blev det tyst i några minuter vid de första tuggorna, sen satte vi igång igen.
Jag vet inte hur jag ska klara mig utan mina finaste runt mig 24/7. Jag vet inte hur det ska gå när jag måste göra frukost själv. Jag vet inte hur det ska gå att inte vara utomhus 8h om dagen.

Allt som allt; Hemma bra men Grekland bäst

2 thoughts on “Rehab-veckan är över

Leave a Reply

