Känslomänniska?

Såg en tweet av @ninajansdotter häromdagen:

Det fick mig att tänka. Och den gångna veckan har verkligen varit en berg och dalbana bland mina känslor.

Ena dagen har jag varit på, låt oss kalla det, mindre bra humör och sen en dag som denna är jag på topp. På topp!
Det är lustigt hur olika det kan vara från dag till dag.
Idag kan det i och för sig bero på att jag har fått en del, väldigt bra och roliga saker, gjort på jobbet. Känns alltid skönt att kunna gå på helg när man är nöjd med sin insats. (klappar mig själv på axeln)

Jag har skrivit ett blogginlägg till vår kundblogg. Det ska förvisso inte publiceras ännu. Bara en sån sak! Jag ligger före :)
Jag har även räknat ut mål-siffror och nollat mailen. Hörde ni? NOLLAT mailen.
Bara det är ju värt ett glas vin. Eller?

Jo men visst!

Trevlig fredag!
Puss

Leave a Reply

