Long time no see, bloggie

Okej.

Jag vet inte om det är den ständiga väderväxlingen eller behov av semester.
Tröttheten släpper aldrig. Energin kommer inte tillbaka.
What to do?
– Ta det lugnt?
Vad tror ni att jag gör?!
Åker hem efter jobbet varje dag och mer eller mindre slänger mig i soffan. Om den inte är min är den någon annans. Men fortfarande, slängs i soffan gör det.
Dessutom drömmer jag otroligt mkt. Varje natt.
Det är inte mardrömmar. Ibland kan det vara riktigt trevliga drömmar. But still… Trött som en gammal.. Ja, jag vet inte vad för jämförelse jag ska dra. Ni hajjar.

Nu ska jag kolla på SATC the Movie för kanske 234:e gången :)
“I can build you a better closet. Welcome home Baby”

Efter denna film ska jag nog inventera min garderob.
Behöver nog hitta ny inspiration i och med mitt köp-stopp. Som för övrigt hållt i sig i snart 4 hela månader.
Känns helt okej. Nej. Det känns väldigt bra!
Men, som sagt. Inventering av garderob behövs nog. Nu.

Hejdå! (vinkar från soffan)

Leave a Reply

