I väntan på…

Hej hej och hallå dagboken!

Nu sitter jag hemma hos min vän. Hon är inte här.
Jag väntar på henne. Jag hänger med hennes lilla, ja mycket lilla faktiskt, hund.
Försöker hitta något lite underhållande att se på tv. Det går väl sådär.

Jag sitter och drömmer lite undertiden. Om vad då?
Mycket jobb i huvudet nu. Jag längtar till nästa år. När allt är klart och vi är mitt uppe i det.
Jag sitter och drömmer lite undertiden.

Har skjutit upp det här med julklappar. Skjutit på det lite för länge.
På fredag kommer jag att få svettas med alla andra stressade stackars liv. Det är ok.
Jag tror det blir bra :)

Det här är vad jag gör i väntan på…

Leave a Reply

