Inspiration!

Idag var första av två dagar då jag och min chef är iväg på utbildning.
Mkt utbildning för mig denna höst.
Jag gillar det!
Just den här är en utbildning i hur man utbildar, lär ut och informerar andra.
Väldigt intressant!
Men framför allt, inspirerande!
Måste väl erkänna att det inte är mkt nytt som kommer. Det är just det där att det sätter igång tankeverksamheten jag gillar.

Från och med årsskiftet kommer jag vara med att skapa en helt ny avdelningen som vi aldrig haft på Mynewsdesk tidigare.
Det känns fantastiskt kul att få vara med om.

Att få vara med och skapa något från början. Att få vara med att vara en utav de som väljer hur vi ska jobba och utforma en tjänst.
Att få vara den som sätter rutiner och arbetssätt. I Love It!

Jag är så oerhört tacksam över det.
Tacksam över att få ha som jobb att utveckla, inte bara andra människor utan även mig själv.


Nu ska jag förbereda en liten dragning på tio minuter som jag ska hålla på utbildningen imorgon.
Det bästa av det är att vi, var och an utav deltagarna, kommer att få individuell & skriftlig feedback.

Wish me luck!

bild från : http://ejmis.blogg.se/images/2009/utbildning2_40158455.jpg

4 thoughts on “Inspiration!

Leave a Reply

