Helt ok att fucka upp.

Hej och hallå dagboken.

Nu är jag här igen. På ruta ett.
Nej. Jag har ingen karaktär, visar det sig. Gång på gång.
Tänk vad lite self-pitty kan göra ;)
Samtidigt tycker jag det är helt ok att fucka upp.
Så länge man lär av sina misstag. Eller?
Men gör jag det då?
Lär av mina misstag, menar jag.

Ok. Snacka om sitta-hemma-en-lördag-själv-dravvel. But still.
Jag tycker fortfarande att det är ok att fucka upp. Eller, göra bort sig, på ren svenska.
Göra bort sig? Det kan betyda så mkt. Har jag gjort bort mig? Inför vem då?
Ingen. Ingen, förutom mig själv. Det är nog så skämmigt.

Men vad har hon gjort, nu då?! Tänker du.
Jag har brutit ett mål jag satt upp för mig själv.
Ja, jag har tagit en cig.
Åh, jag blir till och med generead nu när jag skriver det. Svart på vitt.
Vips så blev det verklighet.

Jag hade tänkt smyga med det, men ni känner ju mig. Jag kan ju knappast hålla tyst om någonting.
Haha!
Pokerface, vad är det?

Nu till en helt annan sak.
Är i början av en fem dagar lång utbildning.
Kommunikologi. Spännande.
Kommer blogga om det sen.
Vill bara känna att jag har kunnat förstå något utav det först ;)

Och till sist.
Min egna frustration över SL häromdagen. Haha!
Vem hade väl kunnat tro att det skulle blivit läst och delat av så många som det blev.
I min värld är det många iallafall.
TACK!!! Det är kärlek det. Från mig till er.

Godnatt

Leave a Reply

