Konsten att göra ingenting

Jo.
En dag som denna, dag ett, är det svårt att göra ingenting.
Det är svårt att bara sitta still. Att inte göra någonting.
Så jag gör någonting. Hela tiden. Jag har packat träningskläder till imorgon. Blir promenad tidigt på morgonen. Blir bra det.

Jag har packat upp en väska från helgen.

Var ute hos en kollega i helgen. Utöver att bli kungligt behandlad (det är kärlek det) så åktes det motorcykel. Inte vilken motorcykel som helst heller. En snabb en. Det var även en kreativ helg =)
Det skapades en video. Vi har kul ihop vi, Gramse & jag.

Nu ska jag återgå till att göra ingenting.
Rättelse.
Nu ska jag återgå till att göra någonting. Någonting annat än att skriva. Eller?
Det kanske är precis vad jag ska göra. Skriva.

Snart 24 timmar.

Leave a Reply

