En annorlunda fredag

20110930-214001.jpg

Ligger i en soffa.
Soffan tillhör min syster.
En väldigt söt fyraåring ligger och sover.
Jag är alltså barnvakt.
Hon som är fyra ska på kalas imorgon.
Sen är det Fia & Ella tid.
Middagen ska vi försöka fixa till något lyxigt.
På lördagar får man äta godis :)
Ska lyxa till det med en tidig kväll.
Ovanligt nuförtiden.

Det här med att vara ensam är lite lättare när man har en fyraåring att ta hand om :)
Nej, alltså jag är inte ensam i livet. Jag har många hjärtan i mitt liv.
Jag menar nu. Just nu. Den här kvällen.

Pyssel, påhitt, kärlek, kalas och dans.
Det är den här helgen.
Så det så. Faktiskt.

Leave a Reply

